На практиці дизельний Bentley Bentayga споживає біля 15 літрів пального на 100 км пробігу, а його бензиновий колега як мінімум 25 літрів. Для багатьох клієнтів, які бажають використовувати автомобіль щодня, питання економії пального є досить актуальним. В цьому випадку, єдиним правильним кроком виробника став випуск Bentayga з 4-літровим турбодизельним мотором обладнаним електричним компресором завдяки чому він розвиває 430 к.с. максимальної потужності. Але найбільше вражає цифра у 900 Нм крутного моменту, який доступний вже на позначці у 2000 об/хв. Також, дизельна модифікація оснащена повним приводом та 8-ступеневою автоматичною коробкою перемикання швидкостей.
Новий двигун здатен прискорювати 2,5-тоний кроссовер до першої сотні всього за 4,6 секунди, а максимальна швидкість дорівнює 270 км/год. За великим рахунком, новий Bentley Bentayga Diesel один з найшвидших дизельних позашляховиків в світі. Незважаючи на високий центр ваги, Bentayga чудово проходить швидкі повороти, що говорить про якісну роботу інженерів концерну Volkswagen. На бездоріжжі новачок проявляє свої сильні сторони, але 21-дюймові колеса заважають розкрити всюдихідний потенціал британця.
Інтер'єр дизельної версії Bentayga нічим не відрізняється від модифікації з бензиновим 12-циліндровим мотором. В салоні британця майже неможливо побачити економію на матеріалах. Головним чином інтер’єр оздоблений дорогою шкірою, деревом та металевими вставками. Основним недоліком салону кроссовера є застаріла мультимедійна система, адже навіть на VW Golf вона більш сучасна та просунута.
Замовивши з десяток необхідних опцій автомобіль може легко подорожчати на 50-70 тисяч євро, тому базовий прайс у 136 тисяч євро виглядає не таким вже і жахливим…